Lika Al_Qadri. Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

WELCOME

About Me

Foto saya
Sembahlah ALLAH Seolah~Olah kau Melihat-Nya,Dan Ingatlah Meskipun Engkau Tidak Melihat-Nya,Dia Tetap Melihatmu. ALLAH tidak akan menunjukkan belas kasih bagi siapa yang tidak memperlihatkan belas kasih kepada orang lain.

CiNtA YaNg aKu CaRi AtAs KeHeNdAk-mU

walaupun cinta penuh derita...
ku akan selalu di sisimu....
biarkan cintaku makin mendalam...
ku pewrsembahkan hanya untuk-mu....

seperti sinar dan bayangan...
takkan pernah terpisahkan...
sedalam cinta yang aku berikan...
hanya ku persembahkan padamu...

walaupun langit ini kan runtuh...
aku akan tetap mencintaimu....
dan bumipun kan terbelah menjadi dua...
aku akan tetap selalu menyayangimu...

mentari yang terbit di ufuk timur...
dan tenggelam lagi ke arah barat...
itu adalah hari-hariku mencintaimu....
dan menjadi saksi betapa besar cinta ini padamu...

wahai sang maha...
cinta ini laksana ladang yang gersang....
tanpamu...
dan tanpa cintamu....
aku takkan bisa mengecap manisnya cinta ini.....

bila cinta ini adalah pilihan jalan takdirmu....
aku menerimanya dengan ikhlas...
dan akupun kan menjadikan cinta ini...
cinta sejati yang terindah....
dan takkan ada menggantikanmu...

duhai hatiku...
besar cintamu ini adalah ikhlasmu...
persembahkanlah pada sang penguasa dirimu...
walau hatimu terbatas sebagai hati insan saja....

luruskan cintaku ini atasmu....
menjadi jalan cinta dalam kekekalan yang tak pernah mati...
abadikan Qalbu rindu ini menjadi lautan rindu yang mendalam...
agar akupun melabuhkan dermaga yang terindah dengan layar kesucian....

cinta...
kaupun tak pernah mati atas ikhtiarmu....
pengorbanan akan mendapat balasan...
sesuai hati yang kau niatkan...
semoga selalu dalam kebajikan...
agar mendapatkan keindahan...

syurga cinta...
selalu di rindukan...
dalam jendela kasih sayang...
dan hati yang terbuka...
mengharap ridhanya...

tuhanku...
bila rasa ini hanya sesaat...
biarlah ini akan menjadi yang terindah...
namun bila hati ini kekal maka pertemukan aku...
dengan mana cinta yang sesungguhnya...
agar cintaku tak tersia-siakan...

ya rabbiku....
jika cinta ini berlabuh pada hambamu...
jangan engkau biarkan cintaku ini melebihi cintaku padamu...

dan dekatkan ia padaku...
bila memang dia adalah cinta yang kau pilihkan untukku....
ridhoilah cinta itu ....
dan jadikan cinta yang berjalan atas kehendakmu....

dab bila memang dia adalah cinta yang berasal dari nafsuku....
maka jauhkanlah cinta itu dan dirinya dariku...
agar aku tidak termasuk golongan orang-orang yang merugi...
yang mengingkari kehendakmu....

ameeennn...BY.*lika*




Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar

komentarmu

Clik Like 4 my site ^_*